Kategori

Fri frakt över 999 kr

30 dagar öppet köp

100% diskret & säkert

3-4 dagar leverans för 49 kr

Fri frakt över 999 kr
30 dagar öppet köp
100% diskret & säkert
3-4 dagar leverans för 49 kr

Vad kan vi hjälpa till med?

Jag har inte fått någon orderbekräftelse via mail?

Ibland kan det hända att orderbekräftelsen blir sorterad som skräppost, kolla om den fastnat i skräppostmappen i din mail klient.

Om du fortfarande inte kan hitta den är du välkommen att höra av dig till oss så skickar vi en ny, kanske kan det vara så att det råkat bli ett stavfel i mejladressen.

Ändringar och avbeställningar kan endast göras på beställningar som inte packats på vårt lager, vi behandlar våra beställningar löpande via ett snabbt logistikflöde så kontakta skyndsamt kundtjänst om du vill göra ändringar eller avbeställa. Vi skickar en leveransbekräftelse via e-post när vi skickat beställningen.

Om vi redan skickat din order så behöver du hämta ut den och returnera den till oss, du hittar retur information här.

Ta kontakt med oss så snart du upptäcker felet. Har vi redan hanterat/skickat din order så kan vi tyvärr inte göra några justeringar i efterhand.

Alla beställningar skickas i diskreta bruna kartonger.

Det står inte Blush Me på kartongen/fraktetiketten.

Beställningen levereras alltid till postombud.

Beställer du innan kl 16.00 så skickas din beställning samma dag (vardagar) och då har du vanligtvis redan ditt paket dagen efter, 95% av våra försändelser levereras inom 1 dag (vardagar). Leveransbekräftelse skickas via e-post när beställningen lämnar vårt svenska lager.

Blush Me har ofta många kampanjer igång med olika influencers där vi erbjuder rabattkoder, håll utkik!

Hur snabb leveranstid har ni?

Beställer du innan kl 16.00 så skickas din beställning samma dag (vardagar) och då har du vanligtvis redan ditt paket dagen efter, 95% av våra försändelser levereras inom 1 dag (vardagar). Vi reserverar oss för 1-2 dagars leverans. Blush Me har många nöjda kundomdömen där våra kunder upplever våra leveranser som mycket snabba.

Nej det gör det inte, alla våra försändelser skickas i diskreta bruna kartonger utan någon logga på utsidan. Det står inte Blush Me på paketet eller fraktetiketten.

Du kan spåra din sändning via spårnings-länken som finns bifogad i leveransmailet, vi skickar alltid en leveransbekräftelse till din e-post när paketet lämnar vårt lager, kolla din e-post skräppostmapp om du inte hittar det.

Du kan spåra din sändning via spårnings-länken som finns bifogad i leveransmailet, vi skickar alltid en leveransbekräftelse till din e-post när paketet lämnar vårt lager, kolla din e-post skräppostmapp om du inte hittar det.

Låter du paketet ligga kvar på ombudet utan att hämta ut det så går det i retur till oss som outlöst paket. Du debiteras då 150kr för alla omkostnader ett outlöst paket medför.

Ja det kan du göra, ange ditt postnummer i kassan och välja bland tillgänliga utlämningsställen som finns i närheten.

Vi skickar våra paket med Postnord, paketen skickas alltid till postombudet och det är legitimationskrav för att hämta paketet. Du har full spårbarhet på försändelsen från inlämning till utlämning.

Vilka betalsätt kan jag välja?

Vi använder Klarna som helhetsleverantör för betalningsmetoder på Blush Me, via Klarna kan du välja mellan fakturabetalning, delbetalning, direktbetalning via bank samt kortbetalning, tillgängliga betalningsalternativ visas i kassan.

Din faktura skickas till den mailadress som du har registrerat vid köptillfället.
Fakturan aktiveras och skickas när din beställning har packats på vårt lager. Om du inte mottagit din faktura kan du ta kontakt med Klarna direkt som hjälper dig med allt som rör betalningen, de kan t.ex skicka ut en ny faktura via e-post.

Om du redan har betalat fakturan/köpet kommer du att få ett email om återbetalning från Klarna när vi mottagit och godkänt din retur.

Om du inte redan har betalat så annulleras köpet hos Klarna och fakturan tas bort när returen är godkänd.

Jag vill skicka tillbaka min beställning och göra en retur – hur gör jag?

Som kund hos oss har du alltid 14 dagars öppet köp och ångerrätt.
För att göra en retur behöver du fylla i kontaktformuläret här.

För att vi skall kunna godkänna din retur så får produkten ej varit använd och därmed förpackning/försegling får ej vara öppnade, det går självklart bra att enbart returnera enskilda produkter i din beställning eller hela beställningen.

När vi mottagit ditt mail så kommer du få en returfraktsedel via e-post, den kan skrivas ut och tejpas på paketet som du lämnar in på närmsta Postnord ombud.

.

Returvillkor:

– Varorna är oanvända, förpackning och ev försegling måste vara obruten.

– Returfrakten kostar 65kr och justeras på köpet hos Klarna.

– Det är kundens ansvar att försändelsen kommer fram till oss vid en retur, därför ber vi dig ta kontakt med oss så tillhandahåller vi en returfraktsedel mot en avgift på 65kr som är spårbart hela postgången.

– Om försegling/förpackning är bruten godkännes ej returen.

Har oturen varit framme och din produkt är defekt så ska du göra en reklamation, för att göra en reklamation behöver du fylla i kontaktformuläret här.

beskriv problemet/felet så utförligt som möjligt, kan vi inte lösa problemet på distans så tar vi vanligtvis in produkten för en kontroll.

Vi mottar returer och behandlar dom löpande.

Om du redan har betalat fakturan/köpet kommer du att få ett email om återbetalning från Klarna när vi mottagit och godkänt din retur.

Om du inte redan har betalat så annulleras köpet hos Klarna och fakturan tas bort när returen är godkänd.

Hur kommer man i kontakt med er för samarbeten?

Om du är intresserad av att göra ett samarbete med Blush Me skicka gärna ditt förslag till marknad@blushme.se – vi ser fram emot att höra från dig!

Min batteridrivna produkt startar inte?

Om det är en batteridriven produkt ska du alltid börja med att kontrollera batterierna, byt batterierna och se om det blir någon skillnad (det är jättevanligt att man använder ”gamla” svaga batterier så att vibratorn inte orkar helt enkelt.

Kontrollera även så att du satt i batterierna åt rätt håll, vanligtvis finns det en +- markering, om det mot förmodan inte skulle göra det så testa att justera batteriernas håll.

Vi rekommenderar även att ta ut batterierna efter att du använt produkten, då håller dom och produkten längre.

Om du har en produkt som laddas via sladd (USB) så kan du testa att göra följande om den inte laddar:

1) Torka av ytan på kontakten och produkten med en trasa för att säkerställa att det inte fastnat smuts som gör att den inte får ordentlig kontakt

2) Testa att ladda i en annan strömkälla

3) De flesta uppladdningsbara går att återställa, vanligtvis görs detta om man håller inne t.ex startknappen i 5+ sekunder men det skiljer såklart för olika produkter. Det ska stå i medföljande dokumentation men om du är osäker kan du kontakta Blush Me’s kundtjänst så hjälper vi dig.

Vad kan vi hjälpa till med?

    Shopping cart
    Cookies och Integritetspolicy för Lustliv.se På Lustliv.se använder vi cookies för att förbättra användarupplevelsen och optimera våra tjänster. Här förklarar vi hur vi använder cookies och dina rättigheter:

    1. Vad är cookies?

    Cookies är små filer som lagras på din enhet och sparar information som dina inställningar, inloggningsuppgifter och surfvanor.

    2. Varför använder vi cookies?

    Vi använder cookies för följande ändamål:
    • För att förbättra webbplatsens funktionalitet och visa relevant innehåll.
    • För att spara dina inloggningsuppgifter och inställningar för enklare användning av webbplatsen.
    • För att analysera användarbeteenden och förbättra våra tjänster och produkter.
    • För att tillhandahålla personanpassad reklam.

    3. Typer av cookies:

    • Nödvändiga cookies: Krävs för webbplatsens grundläggande funktioner och för att tillhandahålla viktiga tjänster.
    • Funktionella cookies: Hjälper oss att anpassa din användarupplevelse.
    • Analytiska cookies: Används för att analysera användarbeteenden och förbättra webbplatsen.
    • Reklamcookies: Används för att visa relevant reklam och hantera samarbeten med våra affärspartners.

    4. Dina rättigheter:

    Du har rätt att:
    • Hantera eller inaktivera cookies via din webbläsares inställningar.
    • Begära radering av information som sparats via cookies.

    5. Mer information:

    För mer information om vår integritetspolicy och hur vi hanterar data, vänligen besök vår integritetspolicy-sida eller kontakta oss via e-post på info@lustliv.se. Observera: Genom att använda vår webbplats godkänner du vår cookiepolicy.

    Senast uppdaterad: [Uppdatera med aktuellt datum].

    Anpassa texten efter behov och lägg till relevanta länkar där det behövs.
    Är du över 18 år? Du måste vara 18 år eller äldre för att visa sidan. Vänligen verifiera din ålder för att fortsätta.
    Åtkomst förbjuden Din åtkomst är begränsad på grund av din ålder.
    I am 18 or Older I am Under 18
    0 Wishlist
    0 items Cart