Vad kan vi hjälpa till med?
Jag har inte fått någon orderbekräftelse via mail?
Ibland kan det hända att orderbekräftelsen blir sorterad som skräppost, kolla om den fastnat i skräppostmappen i din mail klient.
Om du fortfarande inte kan hitta den är du välkommen att höra av dig till oss så skickar vi en ny, kanske kan det vara så att det råkat bli ett stavfel i mejladressen.
Kan jag ändra/avbeställa min order?
Ändringar och avbeställningar kan endast göras på beställningar som inte packats på vårt lager, vi behandlar våra beställningar löpande via ett snabbt logistikflöde så kontakta skyndsamt kundtjänst om du vill göra ändringar eller avbeställa. Vi skickar en leveransbekräftelse via e-post när vi skickat beställningen.
Om vi redan skickat din order så behöver du hämta ut den och returnera den till oss, du hittar retur information här.
Jag skrev fel kunduppgifter på min beställning, vad gör jag?
Är det diskret att beställa från Blush Me?
Alla beställningar skickas i diskreta bruna kartonger.
Det står inte Blush Me på kartongen/fraktetiketten.
Beställningen levereras alltid till postombud.
När skickar ni min beställning?
Beställer du innan kl 16.00 så skickas din beställning samma dag (vardagar) och då har du vanligtvis redan ditt paket dagen efter, 95% av våra försändelser levereras inom 1 dag (vardagar). Leveransbekräftelse skickas via e-post när beställningen lämnar vårt svenska lager.
Har ni några aktiva rabattkoder på Blush Me?
Blush Me har ofta många kampanjer igång med olika influencers där vi erbjuder rabattkoder, håll utkik!
Hur snabb leveranstid har ni?
Beställer du innan kl 16.00 så skickas din beställning samma dag (vardagar) och då har du vanligtvis redan ditt paket dagen efter, 95% av våra försändelser levereras inom 1 dag (vardagar). Vi reserverar oss för 1-2 dagars leverans. Blush Me har många nöjda kundomdömen där våra kunder upplever våra leveranser som mycket snabba.
Syns det vad paketet innehåller?
Nej det gör det inte, alla våra försändelser skickas i diskreta bruna kartonger utan någon logga på utsidan. Det står inte Blush Me på paketet eller fraktetiketten.
Hur spårar jag min leverans?
Du kan spåra din sändning via spårnings-länken som finns bifogad i leveransmailet, vi skickar alltid en leveransbekräftelse till din e-post när paketet lämnar vårt lager, kolla din e-post skräppostmapp om du inte hittar det.
Hur länge ligger mitt paket kvar hos ombudet?
Du kan spåra din sändning via spårnings-länken som finns bifogad i leveransmailet, vi skickar alltid en leveransbekräftelse till din e-post när paketet lämnar vårt lager, kolla din e-post skräppostmapp om du inte hittar det.
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Låter du paketet ligga kvar på ombudet utan att hämta ut det så går det i retur till oss som outlöst paket. Du debiteras då 150kr för alla omkostnader ett outlöst paket medför.
Kan jag välja utlämningsställe för mitt paket?
Ja det kan du göra, ange ditt postnummer i kassan och välja bland tillgänliga utlämningsställen som finns i närheten.
Vilket fraktbolag levererar mitt paket?
Vi skickar våra paket med Postnord, paketen skickas alltid till postombudet och det är legitimationskrav för att hämta paketet. Du har full spårbarhet på försändelsen från inlämning till utlämning.
Vilka betalsätt kan jag välja?
Vi använder Klarna som helhetsleverantör för betalningsmetoder på Blush Me, via Klarna kan du välja mellan fakturabetalning, delbetalning, direktbetalning via bank samt kortbetalning, tillgängliga betalningsalternativ visas i kassan.
Hur skickas min faktura och när får jag den?
Din faktura skickas till den mailadress som du har registrerat vid köptillfället.
Fakturan aktiveras och skickas när din beställning har packats på vårt lager. Om du inte mottagit din faktura kan du ta kontakt med Klarna direkt som hjälper dig med allt som rör betalningen, de kan t.ex skicka ut en ny faktura via e-post.
När får jag återbetalning vid en retur?
Om du redan har betalat fakturan/köpet kommer du att få ett email om återbetalning från Klarna när vi mottagit och godkänt din retur.
Om du inte redan har betalat så annulleras köpet hos Klarna och fakturan tas bort när returen är godkänd.
Jag vill skicka tillbaka min beställning och göra en retur – hur gör jag?
Som kund hos oss har du alltid 14 dagars öppet köp och ångerrätt.
För att göra en retur behöver du fylla i kontaktformuläret här.
För att vi skall kunna godkänna din retur så får produkten ej varit använd och därmed förpackning/försegling får ej vara öppnade, det går självklart bra att enbart returnera enskilda produkter i din beställning eller hela beställningen.
När vi mottagit ditt mail så kommer du få en returfraktsedel via e-post, den kan skrivas ut och tejpas på paketet som du lämnar in på närmsta Postnord ombud.
.
Returvillkor:
– Varorna är oanvända, förpackning och ev försegling måste vara obruten.
– Returfrakten kostar 65kr och justeras på köpet hos Klarna.
– Det är kundens ansvar att försändelsen kommer fram till oss vid en retur, därför ber vi dig ta kontakt med oss så tillhandahåller vi en returfraktsedel mot en avgift på 65kr som är spårbart hela postgången.
– Om försegling/förpackning är bruten godkännes ej returen.
Hur gör jag en reklamation?
Har oturen varit framme och din produkt är defekt så ska du göra en reklamation, för att göra en reklamation behöver du fylla i kontaktformuläret här.
beskriv problemet/felet så utförligt som möjligt, kan vi inte lösa problemet på distans så tar vi vanligtvis in produkten för en kontroll.
Jag har gjort en retur, när får jag återbetalning?
Vi mottar returer och behandlar dom löpande.
Om du redan har betalat fakturan/köpet kommer du att få ett email om återbetalning från Klarna när vi mottagit och godkänt din retur.
Om du inte redan har betalat så annulleras köpet hos Klarna och fakturan tas bort när returen är godkänd.
Hur kommer man i kontakt med er för samarbeten?
Om du är intresserad av att göra ett samarbete med Blush Me skicka gärna ditt förslag till marknad@blushme.se – vi ser fram emot att höra från dig!
Min batteridrivna produkt startar inte?
Om det är en batteridriven produkt ska du alltid börja med att kontrollera batterierna, byt batterierna och se om det blir någon skillnad (det är jättevanligt att man använder ”gamla” svaga batterier så att vibratorn inte orkar helt enkelt.
Kontrollera även så att du satt i batterierna åt rätt håll, vanligtvis finns det en +- markering, om det mot förmodan inte skulle göra det så testa att justera batteriernas håll.
Vi rekommenderar även att ta ut batterierna efter att du använt produkten, då håller dom och produkten längre.
Min produkt laddar inte?
Om du har en produkt som laddas via sladd (USB) så kan du testa att göra följande om den inte laddar:
1) Torka av ytan på kontakten och produkten med en trasa för att säkerställa att det inte fastnat smuts som gör att den inte får ordentlig kontakt
2) Testa att ladda i en annan strömkälla
3) De flesta uppladdningsbara går att återställa, vanligtvis görs detta om man håller inne t.ex startknappen i 5+ sekunder men det skiljer såklart för olika produkter. Det ska stå i medföljande dokumentation men om du är osäker kan du kontakta Blush Me’s kundtjänst så hjälper vi dig.
Vad kan vi hjälpa till med?